Wednesday, February 3, 2010

kenderaan kesukaanku........~~~~



assalamualaikum...........................
saya akan mempunyai cita-cita untuk membeli sebuah kereta.....
kereta itu ada nama dan namanya ialah SSS ULTIMATE AERO...
saya suka jikalau kerata ini berwarna merah atau hitam........
jika saya sudah besar saya akan beli kereta ini dan terus tunjukkan kepada keluarga dan rakan-rakan.walaupun menunjuk tidak baik tapi niat saya bukan menunjuk-nunjuk cuma nak beritahu yang impian saya untuk membeli kerata ini sudahpun tercapai........
kereta ini adalah kereta yang terlaju di dunia..........

sampai sini saja saya akan impian saya untuk membeli kereta ini..............
assalamualaikum..............................................................

No comments:

Post a Comment

aksi hebat